16.2.–17.3.2023

לילות בעיר הלבנה

Adresse
99 Dizengoff st., Tel Aviv 64396 Map
Öffnungszeiten
So–Do 10–19.30, Fr 10–14.30, Sa 12–19.30

השנה – 2023 – תל אביב חוגגת 20 שנה להכרזת אונסקו, ומרכז באוהאוס פותח את השנה עם תערוכה קבוצתית בנושא “לילות בעיר הלבנה”.

התערוכה תציג לקט יצירות נבחרות של אמנים ומאיירים מקומיים, שישקף את מבטם על תל אביב הלילית – החל מיופייה האדריכלי הייחודי, עם המגוון הרחב של דמויות צבעוניות שפוקד אותה בשעות הערב, ועד לחוויה אישית של שינה וחלימה בתל אביב העכשווית.
נושא התערוכה “לילות העיר הלבנה” עוסק אמנם בתל אביב, אך גם מזמין לשיח בנושא של שינה. בפתיחת התערוכה תתקיים הרצאה קצרה ומרתקת בה יסביר דר’ מיכה גרוס, מומחה ותיק לשינה, מה שידוע היום בנושא: מי ישן, מתי ישנים, איך השינה מתפתחת במהלך החיים, ומתי מדובר בהפרעות שינה? על קצה המזלג יוצגו גם דרכי טיפול בהפרעות שינה.

משתתפים: אולגה ויישביין, אולגה ירושלמי, אוליאנה סתוי, אופק ורטמן, אורית כרם, איב ענן, איזי ליברטי, אריאל טייב, ברק אילוז, דינה אבן ספיר, דמיטרי וילקין, דנה ברלב, הדר אורן, זיוה כספי, יליזבטה גוסב, ליאנה נבון, ליהו זיידה, מאור חטוקה, מיכל קרפ, נאוה איזסקו, ניה שתאי, נעמה הדר, סטודיו ירנטק, עדי ט. הופמן, עידו בירן, עידן לייטמן, עינת מנדלסון שוורץ, עמי שנער, ענת לוי, פולינה קנבסקי, קטרינה ארלין, קסניה נזרוב, רועי כהן קורמן, רותם שריד, רחלי צאירי.